سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله حکیم در جمع جوانان و دانشجویان

حوزه/ آیت الله حکیم از دانشجویان خواست به برادران و خواهران و بستگان خود توصیه کنند که احکام شرع را فرا بگیرند و برای شناخت بهتر از دین با مبلغان در ارتباط باشند و در مناسبت ها و مراسم های دینی شرکت کنند تا همواره به یاد اعتقادات و ائمه خود باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» ، گروهی از جوانان و دانشجویان عراقی با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع عراق دیدار کردند. آیت الله حکیم در این دیدار از دانشجویان و جوانان خواست در کنار فرا گرفتن دروس دانشگاهی خود اهتمام جدی به فراگیری عقاید اهل بیت(ع) و احکام داشته باشند.

ایشان با یادآوری آزمون ها و دشواری هایی که شیعه در طول تاریخ پشت سر گذاشته فرمودند: در گذشته شیعیان و مبلغان شیعه و کسانی که با شیعیان ارتباط داشته اند مورد سخت ترین شکنجه ها قرار می گرفتند و گاه اعدام می شدند و بدن آنها به این خاطر قطعه قطعه می شد و تمام اینها به خاطر عقیده و ارتباط آنها با اهل بیت علیهم السلام بود.

آیت الله حکیم در ادامه از خانواده های عراق خواست با تهیه کتب دینی از علوم ومعارف دینی در زندگی خود بهره مند شوند و خود را در برابر شبهات بیمه کنند و فرصت را از دست ندهند و با حرام و حلال آشنا شوند و خود را به اخلاق نیکوی شیعی آراسته سازند؛ چرا که امروز شیعیان در جهان به واسطه همین اخلاق پسندیده خود مورد احترام هستند.

ایشان از دانشجویان خواست به برادران و خواهران و بستگان خود توصیه کنند که احکام شرع را فرا بگیرند و برای شناخت بهتر از دین با مبلغان در ارتباط باشند و در مناسبت ها و مراسم های دینی شرکت کنند تا همواره به یاد اعتقادات و ائمه خود باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha